יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

יומי הראשון בתפקיד... (או היכרות)

למי שלא מכיר... שמי אברהם ווייס, תושב כרמי צור שבגוש עציון.
היום הראשון בתפקיד חבר מליאת המועצה האזורית גוש עציון (או בקיצור:חבר מועצה) עבר מהר מהצפוי. בכלל מאז השלג הגדול (בטח נמאס לכולם אפילו לדבר עליו), כל יום שעובר בלי איזו דרמה עובר מהר, כמו מבוייש שהוא לא מחולל איזה שיא של 132 שנה...
אולי אתחיל בכמה מילים על עצמי? נשמע רעיון טוב.
אשתי היקרה ואנוכי זכינו להתגורר בכרמי צור כ10 וחצי שנים, מתוכם מעל שש שנים בשכירות והיתר בביתנו הקט ברחוב הגת. אנחנו מגדלים בשמחה את ששת ילדנו, ה' יברכם בטוב ושנותם בנעימים. אני עובד בירושלים בתחום התוכנה, ותחביבי העיקריים כוללים כתיבה (בתחומים שונים, פרטים בהזדמנות אחרת), וגידול בעלי חיים וצמחים (פירוט כנ"ל). במקור (וגם בנשמה) שנינו ירושלמים, ועד היום אנחנו יכולים לומר על עצמנו: "מה אנו מה חיינו ... תשובתנו נחושה - נצח ירושלים", ציטוט מפי מפקד הגוש בתש"ח מוש, מה שכמובן מחזיר אותי בחזרה לגוש עציון ולמליאתו.
לפני זמן לא רב, פנה אלי יו"ר המזכירות המסור יהושע ובפיו בקשה לא צפויה - להתנדב לייצג את יישובנו כרמי צור במליאת המועצה. לאחר התייעצויות עם אישים דגולים (קרי אשתי היקרה), וליתר דיוק: למרות ההתייעצויות (שכן אותה אישיות התנגדה נמרצות), קיבלתי את הבקשה וכך הוגשה מועמדותי ואף אושרה - עקב כך שהייתי המועמד היחיד לתפקיד. אקנח את הודעת ("פוסט" בלע"ז) ההיכרות בהודעה שפרסמתי זה עתה במייל היישובי:
לתושבי היישוב היקרים שלום רב
ביום רביעי נכנסתי לתפקיד כנציג היישוב למליאת המועצה. לבקשת מזכירות היישוב הגשתי מועמדות לתפקיד, ומתוקף כך שהייתי המועמד היחיד מועמדותי אושרה ביום רביעי. אני מחליף בתפקיד את בועז קולומבוס ורוצה בהזדמנות זאת להודות לו על פעילותו במועצה. המשימה הראשונה של חברי המליאה היא אישור התקציב שיתבצע השבוע. אני אשתדל לעדכן אתכם בדברים מעניינים שעולים במשך הפעילות של מליאת המועצה.
מי שמעוניין לפנות או להעלות נושא שאולי אוכל לסייע או לפעול בו, אשמח לשמוע. אפשר להשיג אותי בבית (בקצה רח' הגת) בטלפון 02-9605653, נייד 052-5662817, מייל,avrumw@gmail.com
באופן טבעי, אני מתכנן להיות בקשר רצוף עם מזכירות היישוב ועובדי היישוב, על מנת לפעול ביחד לקידום עניינים שעל סדר היום.
כמו כן, לרגל המאורע פתחתי בלוג בכתובת הבאה:
בו אשתדל לעדכן בצורה יותר רחבה על הפעילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה